Image

Stando Ltd

Category :

INFINITY courses

0 Reviews:

Επισκόπηση

Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να εφοδιάσει τους μετανάστες με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για επιχειρηματική επιτυχία και οικονομική ενδυνάμωση. Καλύπτει βασικά θέματα επιχειρηματικότητας, συμπεριλαμβανομένων των θεμελιωδών αρχών, της ανάπτυξης επιχειρηματικών σχεδίων και της οικονομικής διαχείρισης. Οι συμμετέχοντες θα συμμετάσχουν σε θεωρητική μάθηση, πρακτικές ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων για να εμβαθύνουν στην κατανόηση της αυτοαπασχόλησης και της επιχειρηματικότητας. Το μάθημα επικεντρώνεται σε θεμελιώδεις έννοιες, στοιχεία επιχειρηματικού σχεδίου και οικονομικές προβλέψεις. Το εκπαιδευτικό υλικό και οι αξιολογήσεις ενσωματώνονται για την ενίσχυση της μάθησης.

Περιεχόμενο Μαθήματος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ

  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ
  • ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
Αξιοποίηση των πρακτικών δραστηριοτήτων που δίνονται στην ενότητα υπό την οπτική του εκπαιδευτή Καθορισμός μαθησιακών στόχων Περιγράψτε με σαφήνεια τους μαθησιακούς στόχους του μαθήματος, όπως η κατανόηση των βασικών αρχών της επιχειρηματικότητας, η εξερεύνηση διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων και η εκμάθηση του τρόπου έναρξης και διαχείρισης μιας επιχείρησης. Γνωρίστε το κοινό σας Ανάπτυξη διαδραστικού και ελκυστικού περιεχομένου που καλύπτει βασικά θέματα όπως ο εντοπισμός επιχειρηματικών ευκαιριών, η έρευνα αγοράς, ο επιχειρηματικός σχεδιασμός, οι στρατηγικές μάρκετινγκ, η οικονομική διαχείριση και οι νομικές πτυχές. Χρησιμοποιήστε ποικιλία μεθόδων διδασκαλίας, συμπεριλαμβανομένων διαλέξεων, μελετών περιπτώσεων, ομαδικών συζητήσεων, δραστηριοτήτων και παρουσιάσεων πολυμέσων, ώστε να ανταποκριθείτε σε διαφορετικά μαθησιακά στυλ. Παροχή πρακτικών παραδειγμάτων Χρησιμοποιήστε πραγματικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων για να παρουσιάσετε βασικές έννοιες και να καταδείξετε πώς επιτυχημένοι επιχειρηματίες τις έχουν εφαρμόσει στην πράξη. Ενθαρρύνετε τους συμμετέχοντες να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες και γνώσεις για να εμπλουτίσουν τη μαθησιακή διαδικασία. Ενθαρρύνετε την κριτική σκέψη Προώθηση ενός μαθησιακού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων. Προκαλεί τους συμμετέχοντες να σκέφτονται επιχειρηματικά και να διερευνούν καινοτόμες λύσεις σε επιχειρηματικές προκλήσεις. Προώθηση της συνεργασίας Διευκολύνετε ομαδικές δραστηριότητες, συνεδρίες καταιγισμού ιδεών και ομαδικά έργα για την προώθηση της συνεργασίας και της μάθησης από ομοτίμους. Ενθαρρύνετε τους συμμετέχοντες να μοιράζονται ιδέες, να συνεργάζονται σε έργα και να παρέχουν ανατροφοδότηση στους συμμαθητές τους. Παροχή πόρων Προσφέρετε πόρους, όπως βιβλία, άρθρα, διαδικτυακά μαθήματα και εργαλεία, για να βοηθήσετε τους συμμετέχοντες να εμβαθύνουν στην κατανόηση της επιχειρηματικότητας και της αυτοαπασχόλησης. Παρέχετε πρόσβαση σε σχετικές βάσεις δεδομένων, κλαδικές εκθέσεις και επιχειρηματικά δίκτυα για την υποστήριξη των συμμετεχόντων στις επιχειρηματικές τους προσπάθειες. Προσφορά υποστήριξης και καθοδήγησης Να είστε προσιτοί και υποστηρικτικοί, προσφέροντας καθοδήγηση και καθοδήγηση στους συμμετέχοντες καθώς περιηγούνται στην πολυπλοκότητα της επιχειρηματικότητας. Να παρέχει ευκαιρίες για προσωπικές διαβουλεύσεις, συνεδρίες coaching και προγράμματα καθοδήγησης για την αντιμετώπιση ατομικών αναγκών και ανησυχιών. Άλλες πρακτικές δραστηριότητες 5.2.1 Το "Αν ήξερα..." Άσκηση Η άσκηση "Αν ήξερα..." είναι μια αναστοχαστική δραστηριότητα που διεξάγεται στο τέλος κάθε εξαμήνου και αποσκοπεί στη συλλογή ανατροφοδότησης και πληροφοριών από τους εκπαιδευόμενους σχετικά με τις προσδοκίες, τις εμπειρίες και τις προτάσεις βελτίωσης. Η άσκηση περιλαμβάνει τη συμπλήρωση από τους εκπαιδευόμενους ενός απλού προτύπου PowerPoint με τέσσερις βασικές ερωτήσεις: Όταν υπέγραψα για να παρακολουθήσω αυτό το μάθημα, περίμενα... Στην ενότητα αυτή, οι μαθητές καλούνται να αναλογιστούν τις αρχικές τους προσδοκίες πριν εγγραφούν στην τάξη. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει προσδοκίες σχετικά με το περιεχόμενο, το στυλ διδασκαλίας, τα μαθησιακά αποτελέσματα ή οποιαδήποτε άλλη πτυχή που ανέμεναν. Αυτό πήρα από το μάθημα... Εδώ, οι εκπαιδευόμενοι εκφράζουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις εμπειρίες που απέκτησαν καθ' όλη τη διάρκεια της τάξης. Μπορούν να επισημάνουν συγκεκριμένα μαθήματα, δραστηριότητες ή συζητήσεις που ήταν ιδιαίτερα επιδραστικά ή διορατικά. Αν ήξερα μόνο... Η ενότητα αυτή ενθαρρύνει τους εκπαιδευόμενους να προσδιορίσουν οποιεσδήποτε πτυχές της κατάρτισης ή του θέματος που θα ήθελαν να είχαν γνωρίσει εκ των προτέρων. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει πρακτικές συμβουλές, πρόσθετους πόρους ή ιδέες που θα βελτίωναν τη μαθησιακή τους εμπειρία. Αυτό είναι που θα άλλαζα... Τέλος, ζητείται από τους μαθητές να παρέχουν εποικοδομητική ανατροφοδότηση σχετικά με τους τομείς του μαθήματος που πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να βελτιωθούν ή να τροποποιηθούν. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει προτάσεις για την προσαρμογή του προγράμματος σπουδών, των μεθόδων διδασκαλίας, των εργασιών ή οποιασδήποτε άλλης πτυχής της δομής του μαθήματος. Σε γενικές γραμμές, το "Αν ήξερα..." Η άσκηση χρησιμεύει ως πολύτιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτές για τη συλλογή ανατροφοδότησης από τους εκπαιδευόμενους, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν καλύτερα τις προσδοκίες των εκπαιδευομένων, να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των μεθόδων διδασκαλίας τους και να προβούν σε ενημερωμένες προσαρμογές για τη βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας σε μελλοντικές εκπαιδεύσεις. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να προβληματιστούν σχετικά με τη δική τους μαθησιακή πορεία και να συμβάλουν στη συνεχή βελτίωση του μαθήματος. 5.2.2 Η άσκηση "Ορισμός προβλημάτων" Η άσκηση "Καθορισμός προβλημάτων" είναι μια παιδαγωγική προσέγγιση που χρησιμοποιείται στο εισαγωγικό μάθημα για να καλλιεργηθεί η ικανότητα των εκπαιδευομένων να εντοπίζουν και να καθορίζουν αποτελεσματικά τα προβλήματα. Στην άσκηση αυτή, στους συμμετέχοντες παρουσιάζονται εικόνες που απεικονίζουν διάφορα σενάρια που περιέχουν πολλαπλά πιθανά ζητήματα ή προκλήσεις. Καθήκον τους είναι να διακρίνουν και να διατυπώνουν τα προβλήματα που παρατηρούν μέσα σε αυτές τις εικόνες και στη συνέχεια να διατυπώνουν σχετικές ερωτήσεις ή να αναζητούν πρόσθετες πληροφορίες για τον περαιτέρω προσδιορισμό αυτών των προβλημάτων. Καθοδήγηση των εκπαιδευομένων στην κριτική σκέψη και ανάλυση: Παρατήρηση και εντοπισμός ζητημάτων Οι εκπαιδευόμενοι αναλύουν τις οπτικές ενδείξεις που παρουσιάζονται στις εικόνες για να εντοπίσουν πιθανά προβλήματα ή προκλήσεις που απεικονίζονται στα σενάρια. Η διαδικασία αυτή τους ενθαρρύνει να δώσουν προσοχή στη λεπτομέρεια και να αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης. Αφού εντοπίσουν τα προβλήματα, οι εκπαιδευόμενοι καλούνται να τα διατυπώσουν και να τα ορίσουν με μεγαλύτερη σαφήνεια. Η εμβάθυνση στην κατανόηση των βαθύτερων αιτιών και των επιπτώσεων κάθε ζητήματος διευκολύνει μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση επίλυσης προβλημάτων. Διατύπωση ερωτήσεων Οι εκπαιδευόμενοι ενθαρρύνονται να δημιουργούν σχετικές ερωτήσεις που διερευνούν και βελτιώνουν περαιτέρω την κατανόηση των προβλημάτων που έχουν εντοπιστεί. Οι ερωτήσεις αυτές μπορεί να ζητούν διευκρινίσεις, να διερευνούν διαφορετικές οπτικές γωνίες ή να συγκεντρώνουν πρόσθετες πληροφορίες που είναι απαραίτητες για τον ορισμό του προβλήματος. Αναγνωρίζοντας τη σημασία του ορισμού του προβλήματος Έμφαση δίνεται στη σημασία του αποτελεσματικού ορισμού των προβλημάτων ως κρίσιμο βήμα στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων. Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν ότι ένα καλά καθορισμένο πρόβλημα όχι μόνο διευκολύνει τη σαφέστερη σκέψη αλλά και καθοδηγεί την ανάπτυξη πιο στοχευμένων και βιώσιμων λύσεων. ΑΝΑΦΟΡΕΣ-ΕΡΓΑΛΕΙΑ JA Europe (2015), Creating Opportunities: A Year in Review, http://jaeurope.org/index.php?option=com_attachments&task=download&id=167:JA_AnnualReport_2015. JA Europe (2014), A Year in Review, http://jaeurope.org/2014/. Murphy,C.B.(2023). Financial statements: list of types and how to read them. Investopedia. Retrieved May, 11, 2023. Spasova, S., & Wilkens, M. (2018). The social situation of the self-employed in Europe: labour market issues and social protection. Social policy in the European Union: State of play, 97-116. Szaban, J. (2018). Self-employment and entrepreneurship: A theoretical approach. Central European Management Journal, 26(2), 89-120.

Χαρακτηριστικά μαθήματος

Χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ωστόσο, οι απόψεις και οι γνώμες που εκφράζονται είναι αποκλειστικά του/των συγγραφέα/ων και δεν αντανακλούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις και τις γνώμες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Ούτε η Ευρωπαϊκή Ένωση ούτε ο EACEA μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι γι’ αυτές. 2022-1-DE02-KA220-VET-000086853

Μαθήματα

Πνευματικά δικαιώματα © 2024 INFINITY. Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται

Σχεδιασμένο από το Gridustry.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.